18 Eylül 2011 Pazar

Yeni Bloguma Merhaba

Kisa bir sure once yayin hayatina merhaba diyen bir blogum var benim. Bilenler biliyorlar, bilmeyenler icin kisaca bir anlatayim.

Actigim blogun amaci, takip ettigim bazi store larin indirimlerinden haberdar olmanizi saglamak, bunun yaninda kullandigim urunlerin bedava sample larindan ve beraberinde gelen kuponlarindan haberdar edip, Amerika'da kuponlarla nasil uygun fiyata, hatta kimi zaman da bedavaya alisveris yapilir onu anlatmaya calismak. Suanda daha cok yeni sayilir, vaktimin yettigi olcude ve guzel deal lari buldukca sizlerle paylasacagim, sizde buldugunuz deal lardan beni haberdar ederseniz sizin adiniza blogda yer verebilirim,

Umarim herkesin yararlanabilecegi faydali bir site olur, Beni sayfanin en ustunde yer alan FOLLOWERS kismindan takipte kalin :)

Turkiye'dekiler bu indirimlerden yararlanamasalarda takipte kalmalarini tavsiye edebilirim, ne de olsa benim yavru blog :)

Yeni bir tarif ekleyene kadar beni bu blogdan da takip etmeye devam edin.

http://www.deals2buyformom.blogspot.com/

***Blogda kullanilan resim su adresten ALINTIdir.

3 yorum:

  1. merhabalar tarifleriniz cok güzel frambuazlı pasta konusunda özellikle cok yararlandım tariflerinizden.ve size bisey sormak istiyordum yurtdısıyla ilgili acaba size ulasabilecegim bir e-posta adresiniz var mı?

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    Hosgeldiniz bloguma :) guzel dusunceleriniz icin tesekkur ederim. Bana arifetarifgerek@gmail.com adresinden ulasabilirsiniz.
    Selamlar

    YanıtlaSil
  3. Sayın blog kullanıcısı sitenizdeki paylaşımlarınız çok begendik Ofis ekibi olarak başarılarınızın devamını dileriz.

    YanıtlaSil

Instagramdan Guncel olarak takip etmek isterseniz

Followers